Što napraviti prije servisa
Saznajte što napraviti prije servisa - 4 bitne stavke

Što napraviti prije servisa?

Molimo Vas da prethodno dostavljanju svog uređaja na servis učinite slijedeće korake:

Što napraviti prije servisa? Napravite backup Vaših podataka. Svojim radom nastojimo da se podaci koji se nalaze na uređajima zaprimljenima na servis ne dovode u rizik od gubitka. Nikada ne brišemo uređaje osim ako to nije potrebno da bi se neki od uređaja osposobio u funkcionalno stanje. Prije ikakve slične procedure kontaktiramo vlasnika uređaja s informacijama o postupku koji je potreban. Postupak odrađujemo isključivo po pristanku klijenta.

iKlinika ne odgovara za podatke na uređajima zaprimljenima na servis.

Ukoliko je uređaj u dovoljno funkcionalnom stanju, pohranite svoje podatke kako biste se zaštitili od eventualnog gubitka tih podataka. Pohraniti ih možete na vanjski medij tipa Mac, PC računala, ili na iCloud. Nažalost elektronika je takva da uređaj koji nosite na servis može prestati raditi doslovno na putu od Vaše kuće do nas. Uređaj može prestati raditi i prilikom testiranja. Poštedite se neugodne situacije kao što je gubitak podataka i napravite backup dok je uređaj još u “dovoljno ispravnom” stanju. iKlinika servisni centar nije odgovoran za eventualni gubitak korisničkih podataka i/ili aplikacija. Također ne odgovara za eventualne troškove koji su nastali zbog tog gubitka.

Što napraviti prije servisa - backup podataka

Povjerljivost podataka na uređajima zaprimljenima na servis od iznimne nam je važnosti. Mislimo da smo radom i povjerenjem klijenata dužim od 10 godina dokazali kako je iKlinika 100% sigurno mjesto za korisničke podatke. To se tiče svih uređaja koji su nam dostavljeni na servis. Kako bismo mogli adekvatno testirati sve komponente i funkcije Vaših uređaja, moramo imati pristup uređaju i svim njegovim značajkama. To je potrebno kako bismo mogli izvršiti kompletnu dijagnostiku i detekciju kvara na Apple uređaju.

Ako iz nekog razloga niste u mogućnosti dati pristup uređaju i njegovim opcijama dok su Vaši podaci još uvijek na uređaju, molimo Vas da podatke pohranite na vanjski medij. Uređaj zatim postavite na tvorničke postavke. Bez šifre, pina ili iCloud računa i kao takvoga nam ga dostavite na servis.

Što napraviti prije servisa - uklonite lozinke

Ukoliko ste na Apple uređaju prijavljeni s iCloud računom, bit će potrebno odjaviti / ukloniti taj račun na uređaju radi sigurnosnih razloga. Provjerite Upute o uklanjanju iCloud računa sa svog Apple uređaja.

Image by kjpargeter on Freepik

Što napraviti prije servisa - ukloni iCloud račun

Molimo Vas da SIM karticu prije dostavljanja uređaja na servis uklonite iz uređaja i pohranite na sigurno. Ne odgovaramo za greškom ostavljene SIM kartice u uređajima ostavljenima na servis.

Što napraviti prije servisa - uklonite SIM karticu

Što napraviti prije servisa - Sažetak

Backup, PIN, iCloud i SIM kartica

Backup Vaših podataka, uklonjene lozinke, PIN kodovi, iCloud račun te odstranjena SIM kartica su najbitnije stavke kad se zapitate što napraviti prije servisa Vašeg Apple uređaja. Bilo da se radi o iPhone servisu, iPad, iMac ili MacBook servisu, svakako poduzmite ovih par jednostavnih koraka kako bi bili sigurni da su Vaši podaci sigurno pohranjeni i zaštićeni. Nadamo se da smo Vam uspjeli pobliže objasniti svaku od ovih 4 stavki, ukoliko imate pitanja ili nedoumice slobodno nas kontaktirajte. Na Vaše upite odgovaramo najkasnije 1h unutar radnog vremena.

385 1 5587 240