Česta pitanja
Odgovori na sva Vaša česta pitanja

iKlinika Apple servis / Česta pitanja

Općenita pitanja

Radno vrijeme servisa:  Radimo od ponedjeljka do petka od 08 do 20h i subotom od 09 do 15h. Praznicima i nedjeljom ne radimo.

Primamo sve vrste kartičnog plaćanja. Za gotovinsko i virmansko plaćanje nudimo dodatnih 7% popusta. Česta pitanja o načinima plaćanja.

Uređaj možete poslati bilo kojom kurirskom službom na našu adresu. Ukoliko želite možete nas kontaktirati da mi pošaljemo dostavu kako bi preuzela Vaš uređaj. Pazite da je uređaj poslan adekvatno zapakiran i naznačen kao osjetljiva oprema. iKlinika ne odgovara za štetu nastalu u procesu dostave.

Cijenu poštarine u smjeru prema nama snosi korisnik. U slučaju da se uređaj po završenoj dijagnostici odlučite popraviti u iznosu većem od 500kn, povratna je poštarina besplatna. Saznaj više o slanju poštom.

Ne, nije se potrebno naručiti prije servisa. Slobodno dođite kad god Vama odgovara.

Česta pitanja

Česta pitanja o servisu

Dijagnostika je potpuno besplatna.

Trajanje dijagnostike zavisi o kompleksnosti kvara. Za manje kvarove je najčešće gotova unutar nekoliko sati pa sve do 1 dan. Za kompleksnije kvarove poput smočenih uređaja, dijagnostika traje do 2 dana.

Kod kvarova koji iziskuju da uređaj ostane na popravku nekoliko dana, prije nego što donesete uređaj na popravak, potrebno je napraviti sigurnosnu kopiju svih podataka. Isključite opciju Find My (na iPhone i iPad) na iCloudu. Saznaj više 

Garancija na rad i naše ugrađene dijelove je 6 mjeseci uz predočenje računa. Saznajte više o jamstvenim uvjetima.

Račun je potreban isključivo ukoliko uređaj dostavljate na reklamacijski popravak nečega što smo mi popravljali. To mora biti unutar trajanja garantnog roka u vremenskom periodu od 6 mjeseci.

Kod svih Apple uređaja ugrađujemo isključivo i samo original dijelove. Kod starijih modela Apple uređaja za koje original dijelovi više nisu dostupni, naglasimo korisniku ako je dostupan samo zamjenski dio i ponudimo izmjenu sa navedenim dijelom po promotivnim cijenama. Saznaj više o originalnim Apple dijelovima

Ovisi o kvaru na Vašem Apple uređaju. Najčešće su manji kvarovi gotovi unutar pola sata pa sve do nekoliko sati. Popravak kompleksnijih kvarova poput uređaja koji su bili u kontaktu sa tekućinom mogu potrajati do nekoliko radnih dana.

  1. Od potrošnog materijala kao što su baterije, te zaštitni premazi, koji se s vremenom istroše. Iznimke su slučajevi gdje postoji mana u materijalu ili greške u proizvodnji uređaja.
  2. Oštećenja na površinama uređaja ili kozmetičke štete. Ova grupa obuhvaća ogrebotine, oštećene konektore, koje su izrađeni od plastike. U tim slučajevima je šteta uzrokovana zbog nepravilne uporabe.
  3. Upotreba drugih proizvoda koji nisu certificirani od strane Apple poput zamjenskih punjača i dodatne opreme i sl.
  4. Pogrešnu upotrebu, nesreće, zloupotrebe proizvoda / nemarno korištenje. Uređaje u kontaktu s tekućinom, vatrom i štete uzrokovane potresom ili drugim vanjskim čimbenicima.
  5. Proizvodi koji nisu Apple i štete koje proizlaze iz nepravilne uporabe.
  6. Uređaj koji je otvaran u drugim servisima.
  7. Popravak uređaja kojemu je namjerno uklonjen serijski broj.

Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje?

Odgovori na česta pitanja nisu riješili Vašu nedoumicu? Nema problema, slobodno nas kontaktirajte putem telefona ili naše e-mail forme. Možete nas dobiti svakim radnim danom od 08 do 20h te subotom od 09 do 15h. Ukoliko bi nam se radije javili s Vašim upitom preko kontakt forme naši stručnjaci odgovorit će na sva Vaša pitanja najkasnije 1h unutar radnog vremena.
385 1 5587 240