Od verzije iOS 17.5, Apple je uveo novu funkciju koja omogućuje korisnicima da svoj iPhone predaju na servis bez potrebe za isključivanjem Find My iPhone ili uklanjanjem iCloud računa. Ova opcija naziva se „Spreman za popravak” (Ready for Repair) i značajno olakšava pripremu uređaja za servis, osobito kada je aktivirana zaštita uređaja putem Find My ili Activation Lock-a.
Što znači „Spreman za popravak”?
Kada uređaj stavite u ovaj način rada:
- Ne morate isključivati Find My iPhone
- Activation Lock ostaje aktivan
- Uređaj ostaje potpuno funkcionalan i moguće ga je locirati putem nađi moj iPhone aplikacije
- Tehničar u servisu može pristupiti potrebnim dijagnostičkim funkcijama te može napraviti potrebne zamijene dijelova
- U aplikaciji Pronađi moj (Find My) uređaj će biti označen ikonom stetoskopa i porukom „Spreman za popravak”
Ovo je novi, sigurniji i jednostavniji način predaje iPhone uređaja u servis, uz zadržavanje sve zaštite podataka i privatnosti korisnika.
Kako aktivirati način „Spreman za popravak” (ready for repair)
Slijedite jednostavan vodič korak-po-korak:
- Otvori aplikaciju Pronalaženje (Find My) na svom iPhoneu
- U donjem dijelu zaslona odaberite karticu Uređaji (Devices)
- Na popisu uređaja dodirni svoj iPhone koji želiš pripremiti za servis
- Zaskrolajte do dna zaslona i dodirnite opciju Ukloni ovaj uređaj
- Kada se pojavi obavijest „iPhone se ne može ukloniti. Pripremiti ovaj uređaj za popravak ili zamjenu?, odaberite „Nastavi”
- Nakon što potvrdite, uređaj će zatražiti upisivanje Vaše lozinke za Apple račun i automatski prijeći u stanje „Spreman za popravak”
U aplikaciji Find My sada ćete pored svog iPhonea vidjeti ikonu stetoskopa i status „Spreman za popravak” – to znači da je Vaš uređaj spreman za servis.
Važne napomene
- Za aktivaciju ove opcije uređaj mora biti povezan na internet (Wi-Fi ili mobilne podatke)
- Nakon što je uređaj postavljen u stanje za popravak, ovo stanje ne možeš sam isključiti – već će se ta opcija sama ukloniti kroz neko vrijeme, no uređaj je za to vrijeme kompletno fukcionalan
- Preporučuje se prije predaje uređaja:
✅ Napraviti sigurnosnu kopiju (backup)
✅ Ukloniti osobne kartice iz Walleta
✅ Isključiti PIN ili Face ID kako bi servis neometano mogao napraviti potrebne popravke
Funkcija „Spreman za popravak” odlična je novost u iOS-u 17.5 koja omogućuje bržu i sigurniju predaju iPhone uređaja u servis, bez potrebe za odjavom iCloud računa ili isključivanjem Find My zaštite. Ako Vaš iPhone ima ovu opciju, aktivirajte ju prije nego što donesete uređaj u servis – tako ubrzavate proces prijema i popravka.
Ako Vam je potrebna pomoć oko aktivacije opcije Spreman za popravak ili pripreme uređaja za servis, slobodno nas kontaktirajte – naši tehničari pomoći će Vam korak po korak.



